Nesimtirea romaneasca I : Claus Web

*Sa incep o astfel de serie este intr-adevar un mare efort pentru ca nesimtirea romaneasca este nelimitata. ma voi limita la nesimtitii cu care iau contact*

Desi aveam destui idioti pe lista pentru anul asta, unii au reusit sa ma scoata din sarite in mod deosebit in ultima perioada si merita mentionati aici pentru simplul motiv ca m-as bucura sa-si piarda din clienti.Am precizat acum ceva vreme ca intentionez sa mut treptat blogul pe www.krossfire.ro, domeniu pe care-l detin de ceva vreme. Desigur, aceasta dorinta a mea a trebuit sa se loveasca de imbecilii care lucreaza pentru Claus Web

Cumparand de la romarg domeniul, initial am vrut sa iau hosting tot de-acolo (ceea ce am si facut acum). Dar nu, la recomandarea cuiva a trebuit sa apelez la sulifricii astia pe motiv ca e ieftin si ca e ”exact ce-ti trebuie pentru blog”. La fosta firma mai lucrasem cu ei. Acolo m-am lovit de uptimeul serverelor care era pe la 80%, nu 99,9% si de raspunsurile nesimtite ale lui Claudiu Cadar, ”patronul”, individ care si-a dat ID-ul de mess la pagina de contact.

Toate ca toate, dar cum naiba sa ai incredere intr-un site care arata asa (adica exact ca in 1994, cand browserul Mozaic ne arata primele site-uri web cu grafica) :

site.jpg

Fiind baiat de treaba, am platit imediat dupa activare (care s-a facut la sase ore, timp mic comparativ cu retele de cartier si mare comparativ cu providerii adevarati). Toate bune si frumoase pana aici.

Am instalat platforma wordpress si aici am dat de o buba. Nu puteam da import la fisierul .xml cu posturile de pe blog pentru ca limita de upload din php.ini era de 2MB. Desigur, prin FTP se poate face uploadul insa functia import a WordPress-ului nu vede decat fisiere din hard si nu poate fi pacalita decat prin scripturi pe care nu aveam timp sa le instalez stiind ca se rezolva mai usor.

Asa ca, incurajat de cineva care facuse aceeasi cerere la alte hosturi am indraznit sa trimit doua mailuri marelui Claus. Evident, n-am primit niciun raspuns. Contactat pe messenger, individul trecea in offline de fiecare data cand il confruntam.

Ce trebuia in definitiv el sa faca ? Sa modifice o singura cifra din fisierul php.ini de pe server ! O singura cifra si o modificare pe care si copil de 4 ani o putea face !

Ce raspuns am primit dupa doua zile de eschivari si ignoranta ? Pai, ia priviti log-ul :

Vlad Stoiculescu: Salut
Vlad Stoiculescu: Tot eu revin cu problema aia cu contul
Claus Web: ce problema ?
Vlad Stoiculescu: Pai scrisesem pe mail…voiam si eu maxim upload size din php.ini
Vlad Stoiculescu: Setat la 6MB
Vlad Stoiculescu: Macar temporar, e doar o schimbare minora care se face rapid.
Vlad Stoiculescu: Ca sa pot da import la niste posturi din wordpress
Vlad Stoiculescu: Eu am luat hostul ca sa trec blogul meu pe .ro
Claus Web: le copiezi cu FTP
Claus Web: le copiezi cu FTP
Claus Web: le copiezi cu FTP
Claus Web: le copiezi cu FTP
Vlad Stoiculescu: Pai nu merge..ca e in formularul de import al wordpressului. E cunoscuta problema
Vlad Stoiculescu: Sa arat problema ?
Claus Web: d-le nu-s curios
Claus Web: nu imi arata
Claus Web: exista o limita
Vlad Stoiculescu: Am inteles ca exista
Claus Web: si cu asta basta
Claus Web: UITA !
Claus Web: pui prin ftp
Claus Web: si gata
Vlad Stoiculescu: Nu merge
Claus Web: la revedere
Vlad Stoiculescu: E o modificare minora in php.ini
Claus Web: pai stiu mai omule
Claus Web: ce nu intelegi ?
Claus Web: cati bani ai platit ???????????
Claus Web: cati bani ai platit ???????????
Claus Web: cati bani ai platit ???????????
Claus Web: 10 mil pe luna ????????
Vlad Stoiculescu: Putini, e drept dar nu e nimic dificil de facut pentru ei
Claus Web: sau cat ?
Claus Web: ok
Claus Web: atunci te rog nu avea pretentii
Claus Web: te salut
Claus Web : O viata frumoasa iti doresc

Printre alte raspunsuri am mai primit si chestii de gen : ”Eu nu vad nici o problema\Nu stiu ce vor alti provideri”. Cel de la suportul tehnic care vorbeste la per tu se face ca nu stie ce e ala un ”Refund”.

Posibilitate : Omul are spatiu pe niste servere care nu-i apartin. Solutie : Voi incerca sa rezolv sau ”nu am acces’ , va rog consultati X. Solutia lui : Ignram cu zilele si apoi jignim clientul.

Daca tot ne-am aplecat asupra nesimtitilor astora sa vedem si ce alte servicii mai ofera. Oh da ! Cumparare de domenii ! Si e doar cu 30 RON mai scump ca la romarg ! Sa nu uitam de modul in care se plateste la clausweb : Se face o turnare de bani in contul lor si primesti o chitanta de varsare, nu o chitanta pe serviciu si niciun alt fel de document. Ulterior, tu trebuie sa scanezi chitanta si sa le-o trimiti !

Ce am facut ulterior ? Am luat hostul mai scump de la romarg sa vad cum se comporta ei. Ei bine, dupa activarea la 15 minute am fost intrebat daca vreau sa se mareasca aceasta limita (pentru ca cerusem printr-un tichet) . Nu a fost nevoie, ea fiind din start setata la 15 MB. Sa nu uitam de faptul ca am fost sunat sa le spun ce alte doleante am in legatura cu serviciile de hosting.

Nu stiu daca astia sunt incapabili si nesimtiti sau doar nesimtiti. In Romania sunt multi nesimtiti, dar unii sunt tampiti cu spume : Claus, te califici !

O sa am grija ca pe site-urile de recenzii din domeniu sa se stie cum isi trateaza unii clienti. Pe langa asta, am si alte marturii si s-ar putea (chiar sper) ca foarte curand claus.ro sa nu mai aiba prea multi clienti

UPDATE : Pe forumul RoHosted veti intalni alte marturii impotriva maestrilor de la Clausweb. Au destui clienti tepuiti.

P.S : Voi face trecerea pe .ro foarte curand insa nu fara sa anunt. Imi pare rau ca am avut partea mea de vina si ca am fost atat de tampit sa arunc niste bani (putini) pe porcaria asta de serviciu.

41 Comments

  • Am avut si eu probleme cu uptime-ul lor. Da-i in noapte de dusi…nu sunt singurii.

  • Ce tara… ce servicii….

  • bine ca ai rezolvat pana la urma si te-ai mutat pe .ro

  • Minte de ţăran şi statut de patron. Combinaţia perfectă.
    Oricum, nu-i băga în seamă irascibilitatea. O fi fost pe stop 🙂

  • Trebuia sa-l sun sa-l intreb daca in pretul hostingului intra si tratamentul sindromului premenstrual 😀

  • Si eu tot pe claus.ro sunt si n-am avut probleme cu ei, de fapt nici nu am vorbit vreodata cu vruenul dintre ei, deci nu se pune problema.
    am avut aceeasi problema totusi am rezolvat-o fara a apela claus.ro. adevarat, a durat o noapte intreaga dar am reusit.
    noroc ca exista oameni destepti prin state care au dat de aceeasi problema. oricum, mult succes cu noul blog.

  • Multumesc.

    Eu pur si simplu nu m-am complicat. Stiam ca hostul poate si daca nu apelam la ei poate nici nu aflam cum se poarta 🙁

  • Tot claus.ro. Folosesc un script care ia articole din feed-uri rss ale ziarelor. Si cum ziarele isi pun protectie, sa nu cumva sa le furi rss-ul, preluarea datelor poate lua mai multe de 1 minut.

    Am ramas masca in momentul in care am primit mail de la ei: “verificati eroarea de mai jos”. Ma rog, chestii total tehnice, habar nu aveam ce reprezinta. Pana la urma s-au lasat pagubasi, nu ma mai streseaza cu erori, pentru ca am raspuns standard.

    Ceea ce ti-au scris tie ma face sa ma gandesc serios.

  • Stiu..au o limita la server response.

    Si inca una tare : Daca ai cumva un domeniu la ei sau luat din alta parte si hostul de la ei si nu pui nimic pe host, o buna perioada o sa trezesti cu ”Krossfire.ro by ClausWeb”

  • Totul se reduce la bani. După cum ţi-a răspuns când se pare l-ai scos din sărite cu insistenţa: ”cât ai plătit????????”
    Vezi măi Krossfire, dacă ai fi putut să-i bagi prin monitor câţiva lei în buzunar, îţi spunea probabil şi sărut-mână apoi. Idioţi…

  • Un comportament nociv

  • Sugerez protectia consumatorului :-”

  • Lieserl, prostii! Basme!… poti face 1000 de reclamatii ca tot in cot ii dore!

  • Sorry, am important niste comentarii de pe krossfire.wordpress.com si de-aia apar ca postate acum.

  • să vezi cum e şi cu webfactor

  • Cum ziceam si pe blogul tau : Astia practic vind clienti celor de la romarg…

  • Eu mi-am luat doar domeniul de la webfactor şi a fost ok. De host nu ştiu…

  • hai noroc si a ne citim bine!
    felicitari pentru noua casa!

  • Dida : Domeniul il puteam lua si de la claus si de la oricine. Ce fac ei ? Cumpara drepturile prin rotld si pun un adaos 🙂

    Bogdan : Merci 🙂

  • Raspunsul cu pretul este unul care il descalifica din start. Chiar daca dau hosting gratis unor prieteni, zau ca nu le spui “ce, ma, ai platit ceva?”. Se putea explica altfel, se putea comunica.

    Din pacate asta este nivelul unora.

    Bafta cu noua locatie ..looking good 😉

  • Multumesc. Pe Rohosted mai sunt niste marturii de gen. Nu numai eu l-am prins cu fundul in sus pe individ.

  • jesus ce discuție … tot aud de vreo doi ani povești cu ăsta și mă mir cum de încă are clienți
    vezi că eu am avut probleme mari cu romarg, m-am mutat din septembrie de la ei și cu găzduirea și cu domeniile internaționale luate prin ei deși plătisem găzduirea până în aprilie 2008
    baftă!

  • Cu clientii mai mari… s-a purtat frumos avand in vedere ca am facut multe porcarii … nu mi-a anulat contul… si au fost prostii mari…

    Păi atunci ar trebui să scrie pe pagină în dreptul abonamentelor mici că mai există un serviciu adiacent. “Clienţii mici vor fi scuipaţi între ochi de fiecare dată când există ocazia.”

    Mă amuză că se măreşte numărul celor care dau cu nasul (la propriu) de serviciile claus.ro. La mine mânca rahat acum ceva vreme cum că are o grămadă de clienţi şi toţi sunt mulţumiţi şi m-am găsit eu să-l critic.

  • Am liste intregi in arhiva in care vorbeste in halul cel mai ordinar pe diverse probleme, nu stiu ce probleme are, probabil din copilarie are sechele.

    Este adevarat, pentru un site mai mic sau pentru o suma mai mare de bani uptime-ul e bunicel si serverele sunt in Romania.

  • Sunt client Claus si recunosc ca limbajul este putin “plastic”. Nu o singura data m-a enervat cu abordarea lui si i-am raspuns la fel. Nu sunt atat de acord cu uptime-ul. 🙂 Cel putin pentru mine claus a avut un uptime foarte bun…

    Discutia care o dai tu aici… pot sa garantez ca este el dupa modul descreierat in care vorbeste. :))

    Este un om necioplit si oamenii care il ajuta la fel DAR la servicii oferite (cel putin pt cei ce “dau mai mult” ) a fost bun pana acum.

    Cu clientii mai mari… s-a purtat frumos avand in vedere ca am facut multe porcarii … nu mi-a anulat contul… si au fost prostii mari…

    Nimic nu scuza modul badaran in care isi trateaza clientii… parca ar fi la o bere cu totzi…

  • Trist !
    Eu am alte probleme cu Clauss Web , pica site-ul nu cred ca exista saptamana in care sa nu pice si mai ales in weekenduri cand chiar am nevoie de el … raspuns oferit de sefu de trib de claus

    ” Stiu si ceilalalti au aceeasi problema , trebuie sa dau restart la apache ”

    Nu vad care e problema ? Nu se poate rezolva odata ? Oricum pana saptamana viitoare cand o sa termine un prieten vreo 2 site-uri care au nevoie de gazduire plus ce mai am eu o s ale mut pe serveru meu si pe un RDS Business care o sa se miste de 1000 de ori mai bine decat teapa de la Clauss

  • SirNeo : Cunosc problema. Am avut-o la vechiul job !

  • Am fost client la Claus. Confirm atitudinea şi limbajul nesimţit al puştilor. La un moment, am găsit contul suspendat pentru “spam”. Vă daţi seama, eu făceam spam, că aşa fac profii în timpul liber…

    M-a atras preţul mic, dar şi mai mic este la Ghesi.com acum. De la Claus m-am mutat fără să le mai zic ceva, mi se făcuse scîrbă. Aici ţi se vorbeşte frumos, plăteşti cu cardul, ai asistenţă prin e-mail, ticket, chat şi YM. M-au informat mereu cînd au lucrat pe servere.

    Mă bucur că cineva duce pînă în instanţă problemele.

    Krossfire, s-ar putea ca eu să-ţi fi recomandat pe Claus. Dacă e aşa, îţi fac cinste că ai scăpat de ei şi ca să mă ierţi.

  • Nu, nu dumneavoastra ci un individ dubios de la fosta firma 🙂

  • Ma bucur ca intalniti probleme din astea… e vina voastra ca nu stiti sa va impuneti sa cereti servicii de calitate.
    Poate in curand o sa va desteptati si nu platiti hosting de mizerie. Hostingul nu este o treaba care este facuta de orice agarici

  • Am citit articolul tau si comentariile vizitatorilor, si cu mare “bucurie” va aduc la cunostinta inca o trasatura a acestor nesimtiti de la clausweb, pe care nimeni nu a semnalat-o: daca se intampla sa fie anuntati ca un anume client existent renunta la serviciile lor, v-ati luat adio de la fisierele de pe server, in secunda in care expira contractul nu veti mai avea acces la fisiere si nu va vor facilita cu absolut nimic migrarea site-ului…
    Cu alte cuvinte, feriti-va de razbunarea prostului, ca are mintea odihnita!

  • As dori sa adaugati mai multe informatii despre acest subiect.

  • Eu am avut probleme cu Romarg.
    Parole greu de recuperat, timpi de raspuns aberanti, raspunsuri aberante, gazduire jalnica, acces la setari deosebit de defectuos.
    NU RECOMAND. M-am ars rau.
    Am platit pana in 2011 cu un an in fata si domeniile si gazduirea, si mi-am mutat ambele domenii de la ei, cu toate astea.
    La’s sa fie la ei.

    Si COLAC PESTE PUPAZA:
    Tocmai ce am platit retroactiv pe 5 ani un domeniu pentru ca nu am avut cum sa dovedesc plata facturilor, mergeam pana in instanta daca aveam ceva.

    THEY ARE THE TRUE CRAP !

  • Problema cu limita la fisiere ar fi trebuit rezolvat intr-un mod foarte fin zic eu.

    De curand,dupa 2-3 experiente la firme din Romania am ajuns la TLH. Aceiasi problema, limita fisierelor undeva pe la 10 MB de data aceasta, iar eu aveam nevoie de 15-20.

    Solutia, una foarte simpla. Mi-au spus sa-mi fac un php.ini al meu, in care mi-am setat limitele dorite, si culmea, a si functionat din prima. Mi se pare cel mai bine ca fiecare client sa-si poate seta anumite directive de php dupa cum doreste.

  • Salut, chiar vroiam sa cumpar un domeniu de la carnatul asta, bine ca am cautat sa vad ce e de capul lui… acum, mai pun 50 ron si iau domeniul de la rotld

  • Despre ClausWeb,

    Experienta pozitiva consta in timpul de reactie al transmiterii facturilor proforma si al rezervarii domeniilor.
    In rest… n-am fost deloc multumit de ei.
    Unul din domenii l-am tinut doar o luna la ei, caci mereu aveam probleme.
    Alt domeniu il am si acum, insa nu folosesc decat conturile de mail.
    Despre astea… functioneaza ca vremea. Ori ninge, ori ploua, ori e soare si canicula.
    In plus, cei de la asistenta tehnica sunt varza tocata.

    La un moment dat, cand am venit din vacanta anul trecut, am reclamat ca nu pot trimite mailuri, mai exact nu puteam sa raspund la mesajele primite.
    Raspunsul lor a fost ca, contul meu a fost blocat, pentru ca trimisesem prea multe mailuri, iar ei se protejeaza antispam. Asta in conditiile in care 2 saptamani nimeni nu se atinsese de calculator, iar conturile de mail fusesera nefolosite.

    Dupa lungi certuri cu ei, print sceenuri pe care le trimiteam, iar ei raspundeau total altceva, am reusit sa mai rezist la ei, si sa le mai platesc factura pentru inca un an.

    Astazi, cautand pe google un evaluator, am gasit o lista publica cu date de contact.
    Am transmis cateva mailuri si am cerut oferte la cativa, dupa care mailurile mi se intorceau ca neexpediate.

    Domain ……….ro has exceeded the max defers and failures per hour (5/5 (50%)) allowed. Message discarded.

    I-am contactat pe desteptii de la claus si mi-au raspuns ca:

    Mon, 5 Aug 2013 12:09:54 – Claudiu Cadar
    Sa va explic. Este o eroare temporara, care indica faptul ca se trimit mesaje catre adrese de mail inexistente. Deci se face de undeva spam din contul dumneavoastra.

    Daca trimiteti mai multe mesaje, in decurs de o ora, care se intorc cu eroarea failed sau orice alta eroare, cPanel va limita trimiterea.
    De exemplu, in cazul dumneavoastra, daca 50% din totalul mesajelor trimise de pe toate adresele de pe contul dumneavoastra au generat erori (trimise catre adrese inexistente, trimise catre adrese cu quota excedeed, etc) va va fi blocata temporar posibilitatea de a trimite mesaje.

    Totul pentru a preveni spamul. Nu este normal ca tot al doilea mesaj trimis sa fie unul cu erori sau catre adrese inexistente.

    Le-am explicat ca intr-adevar trimit mesaje unor persoane pe care nu le cunosc, dar pentru a obtine niste informatii si oferte de pret, iar ei mi-au raspuns ca fac SPAM.

    Mon, 5 Aug 2013 12:17:00 – Claudiu Cadar
    asteptati sa treaca minutele de blocaj pt. exagerare si pe urma veti putea trimite
    si mare atentie la ce adrese de email mai trimiteti

    Dupa o ora, cand mi-au dat drumul la conturile de mail, situatia s-a repetat. Vina mea era ca evaluatorii respectivi ori isi schimbasera adresele, ori website-ul respectiv a pus la dispozitie informatii false, iar eu a trebuit sa-mi stric ziua, pentru ca asistenta tehnica de la Claus e varza.

    Mon, 5 Aug 2013 12:09:54 – Claudiu Cadar
    din pacate este o masura de securitate pt. a prevenii spam-ul
    nu e normal sa trimiteti email-uri la adrese inexistente

    Asadar, daca vreti webhosting pentru o companie, NU ALEGETI CLAUS. S-ar putea sa nu puteti trimite oferte sau sa cereti oferte de la societati pe care le gasiti pe net, in cazul in care aveti 5 refuzuri de la parteneri care si-au schimbat adresele de mail.
    SERVICII IEFTINE, CALITATE PE MASURA. NU CLAUSWEB

  • a venit acum un prieten la mine … :)) cica… ma uitate pe configurile de la tipu asta.. :)) ca nu imi serveste nici un script php.. :-)) culmea m-am uitat ca la poarta noua prin cpanelul acela ( eu obisnuit cu access ssh etc.. ) 🙂 ce naibi e hostingul asta.. auzi tu .. cica sa te obisnuiesti ca ai 2mb upload maxim :)) pfff in ce era traieste copilu asta ? :))

  • Saga continua, aparent. Nu prea m-a mai preocupat soarta lor de cand am scris articolul, pana cand nu s-a apucat cineva de la ei sa ma spameze, acum vreo doi ani.

  • Nici eu nu recomand clausweb. Din cauza ca un “binevoitor” imi facea foarte multe requesturi pe secunda la homepage-ul siteului, s-au gandit sa il opreasca pt ca “am probleme grave de securitate”.

    Trebuie sa fi destul de jalnic ca sa zici ca aceste probleme se rezolva facand un script php care sa imi detecteze IP-urile care fac prea multe requesturi/secunda si sa rescriu htaccess-ul si sa pun la “Deny from” lista de IP-uri.

    Nu recomand pentru lispa de respect fata de clienti (ai share hosting – deci esti “nimeni”, ai probleme – deci esti “varza”)

One Pingback

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • krossfire