Bei si poti…
*Brandul de bere prezentat in articolul de fata a fost cumparat si relansat. Aprecierile mele se refera la momentul campaniei si la anul in care aceasta a rulat, nu la calitatea si comunicarea actuala a produsului*
Aparent, bei si poti…sa faci figuri ! Asta este sloganul unei beri recent intrate pe piata romaneasca. Este vorba de Fulbier, un nou sortiment de bere de adaugat la celelalte 35, numai bune pentru a spori diversitatea intr-o natiune de alcoolici.
Sloganul lor este ”Bei si poti sa faci figuri”, slogan lansat odata cu un concurs cel putin penibil plasat prin diverse reviste dubioase si cataloage de promovare. O astfel de revista aruncata, pe care nu am ridicat-o pentru a obtine o poza mai buna, ne ofera o mostra de imbecilitate marca ”Fulbier”.
Nu va ganditi ca vreun neamt mai smecherainen s-a gandit sa se adreseze de sus romanilor. Nup ! Fulbier este produsa si imbuteliata la Bragadiru sub marca autohtona si este considerata una dintre cele mai proaste beri romanesti cel putin in conformitate cu parerile de pe forumuri si site-uri.
Pana la urma, sloganul asta surprinde insasi chintesenta mentalitatii romanesti cu privire la alcool : Bei si faci figuri…mai mult ca sigur. Asta pana se termina bautura si realizezi cat de neinsemnat esti.
Morala : Daca bei, poti !
P.S : Am mai gasit o campanie publicitara imbecila, dar n-am imagine…
prostia chiar atinge cote maxime în România 😐 cum să pui asemenea slogan? nu e suficient câte evenimente se văd pe la ştiri (mai ales la ora 17) din cauza alcoolului?
bei dupa bati pe cineva sau intri cu masina in altcineva. doar poti
A Faith : Pai evident…pentru ca daca bei, poti !
Baghy : La orice ora !
Bei si faci figuri de…echilibristica, poate… 😉
Pai berea Skol nu are si ea conotatie sexuala “skol”.Bere nu are acest efect.:)
Skol ;)) – uite ca nu ma gandisem..poate pentru ca nu sunt consumator.
Bine ai venit în România, la noi….
Bei şi poţi.. poţi să.. de ce mie mi se pare că are şi conotaţii sexuale?
Sa stii ca e bunicica,dar nu are efectul la care se face aluzie
1.Gust
2.N-am idee, nu beau.
berea asta fulbier e mai veche. apoi a fost o perioada cand nu am mai vazut-o pe piata (4-5 ani). si acum vad ca vor sa “rupa gura targului”. 🙂
1.Până la urmă care sunt criteriile după care judecăm o bere buna?
2.Care bere este cea mai buna? 😀
Si eu care ma gandeam la guler, culoare, stofa, transparenta, diplomatie in fata concurentei 🙂
Intrebari dintr-astea pun si fumatorilor, la bere mai cred ca exista diferente, la tigari deja mi-e tot una. (Am inteles ca e vorba de tarie.)
Fulbier era produsa mai demult, cand a iesit exact pe piata nu pot sa spun, imi amintesc insa ca avea pretul de 2.800 de lei, deci a trecut ceva timp. Era celebra printre bodegari pentru pretul ieftin si a devenit, la scurta vreme, celebra si printre chimistii industriei alimentare, prin metoda de productie care aminteste de “tuica de pufoaica”: era filtrata prin filtre de azbest. pe acest motiv, fabrica a fost inchisa si fulbier-ul a disparut de pe piata. Daca a reaparut, probabil ca au inlocuit filtrele alea buclucase. noroc!
@anaayana: ca si la tigari, si la bere diferenta vine din tarie, pe de o parte. Exista pisorci de sub 3%, si beri strong de 7-8%.
Deci dragii mei.. sloganul e perfect corect! :)) “Bei si… poti sa faci figuri”. Ce-am inteles eu din el? Pai, mai ales daca bei ( si esti catusi de putin cunoscator!), daca te respecti… iti permiti sa faci figuri. Sa nu bei orice amestec de drojdie cu apa, sa-ti dai banii pe ceva de calitate si sa-ti permiti luxul de a alege. Sloganul lasa cale libera cunoscatorilor. Fă figuri, dar numai daca bei (de obicei) si esti cunoscator. Chiar daca “figuri” poate insemna si sa nu le cumperi bunatatea de fulbiăr. Deci nu e tocmai rau… Daca interpretam termenul “a face figuri” ca pe ceva ce-ti ofera optiuni… desi nu cred ca era atat de profund mesajul lor :))) aA dreptate… erau celelalte tipuri de “figuri”. 🙂
Bragadiru ca Bragadiru, dar unde se face Ciucasul, la Brasov, sa vezi tu sobolanii ce se balacesc prin bere…
Chiar sunt ?
Da…
Acum nu stiu daca berea respectiva merge la sticla sau altceva, dar cand am trecut pe langa fabrica am vazut sobolanii prin zona.
[…] -Bei si poti… : Din nou, despre cat de tampiti sunt copywriterii romani. […]
intradevar sunt adunatzi shoareci si shobolani din butoaiele de bere…pt k sunt atrasi de ingredientele de baza ale berii…Dar,aceste lucruri de petrec intr’un stadiu incipient al procesarii…
se*